you are my SUNSHINE... my ONLY sunshine

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

you make me HAPPY... when skies are grey

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Thursday, March 25, 2010

it's not easy to be... ME

Assalamualaikum...

Hi! I'm back! Alhamdulillah... saya lebih bahagia... lebih kuat, support by kata2 semangat from family & friends. Thank you for the DOAs.

Now berehat di rumah FIL with my cutie pie Dideep sbb dia tak ke rumah baby sitter. Melayan ultraman with him di YouTube. Pening dia dok meng'fire" here & there ... and taknak tido.


I can't stand to fly
I'm not that naive
I'm just out to find
The better part of me

I'm more than a bird
I'm more than a plane
I'm more than some pretty face beside a train
And it's not easy to be... me

I wish that I could cry
Fall upon my knees
Find a way to lie
'bout a home I'll never see
It may sound absurd
But don't be naive
Even heroes have the right to bleed

I may be disturbed
But won't you concede
Even heroes have the right to dream
And its not easy to be... me

Up, up and away, away from me
Well its alright
You can all sleep sound tonight
I'm not crazy ... or anything

I can't stand to fly
I'm not that naive
Men weren't meant to ride
With clouds between their knees

I'm only a man
In a silly red sheet
Digging for Kryptonite
On this one way street
Only a man
in a funny red sheet
Looking for special things
Inside of me

Inside of me..heee
Inside of me..heee
Inside of me..heee
Inside of me

I'm only a man
In a funny red sheet
I'm only a man looking for a dream
I'm only a man
In a funny red sheet

mmm it's not easy
ooo ooo ooo

It's not easy...
To be.............
Me................. 
 
... but saya bersyukur...  sbb saya terpilih utk semua dugaan ini...

8 comments:

010 said...

rozie..aku sedey lah dengar cita ko ni..ko jaga diri baik2..kalau ko kat sini leh g jenguk selalu..take care ye...

Azrey Rozie Eiman said...

thanx ilie. dekat ke jauh... korang tetap di hati :)

Azurah Anuar said...

kak ilie's words sama dengan saya kan. if you are near, sure i gi melawat u.

so apa kata doktor?

anyway, u take care ok. i really mean it.

ms ngantuk said...

babe, think of what i sms-ed u tu tau. keje setakat mampu je. (not to say u x do your best la) tp if it gives u much stress n headache, it's better to focus on things that REALLY matter. jgn strive to be superwoman, semua nk buat sendiri ok.

hai napelah kwn2 aku dok jauh2? kalau satu tmn perumahan, aku volunteer diri jaga anak msg2 foc bila aku free.

azura said...

semoga akak bertambah sehat..

jgn stress2 k..rehat cukup2..

gjie said...

rozie,
what happeng? take care dear..hopefully semuanya baik2 saje..Aminnn...

Azrey Rozie Eiman said...

at last... terkeluar jugak perkataan DEPRESSION dari my neurologist. aku dah tau that is the main thing dari dulu cuma doctor2 ku tak pernah directly cakap.

aku bersyukur ada kawan2 / adik2 & family yg caring. time kasih.

and aku mmg selalu kena org ingatkan... kalau tak berbalik la semula perangai aku yg perfectionist itew. lama-kelamaan aku dah mula sedar, and part2 sedih tu semua aku cuba lebih meredhainya.

Azrey Rozie Eiman said...

kay, kalau ko jaga anak3 aku... mereka sure dgn rela hati bersetuju sbb mengenangkan ajib's toyland :)